Reklamační řád

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ ŠITÉ NA ZAKÁZKU A ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY?

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Každý zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14dnů bez udání důvodu. Odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na zboží šité na zakázku v naší partnerské dílně Your Baby and You se sídlem v Londýně. Odstoupit od kupní smlouvy může zákazník u zboží z kategorie " PRODEJ KOJENECKÝCH POTŘEB " a u zakoupeného zboží od značky Lullalove. Odstoupení od kupní smlouvy je povinen zákazník oznámit do 14dnů od převzetí zboží od kurýra přepravní společnosti či vyzvednutí na výdejním místě uloženky s.r.o. na email reklamace@rosalierealm.cz, po oznámení budeme do týdne očekávat balíček na adrese naší kanceláře :

rosalierealm.cz
Vosmíkových 929/10

Praha 8
180 00

U odstoupení od kupní smlouvy poštovné zpět hradí zákazník. Do balíčku s vráceným zbožím prosíme zákazníky, aby nám napsali vzkaz s následujícími údaji : jméno kupujícího, číslo objednávky ( popř. číslo daňového dokladu ), číslo bankovního účtu pro vrácení uhrazené částky za zboží. 

Pro zpracování odstoupení od kupní smlouvy a proplacení dobropisu si vyhrazujeme 30dní. 

Pokud zákazník vrací zboží nepoškozené, nepoužité v originálním obalu je mu vráceno 100% uhrazené ceny ( vč. uhrazeného poštovného z eshopu k zákazníkovi - pokud bylo ze strany zákazníka hrazeno ).

V případě vrácení poškozeného zboží či zboží, které jeví opotřebení ze strany zákazníka, si eshop vyhrazuje nárok na odmítnutí odstoupení od kupní smlouvy a na náklady zákazníka vrátí zboží zpět na dodací adresu uvedenou v objednávce. O této zkutečnosti bude zákazník informován předem. 

 

REKLAMACE ŠPATNĚ ZASLANÉHO ZBOŽÍ

I my jsme pouze lidé a čas od času se stane, že nějaké zboží špatně zabalíme, prohodíme a nebo zapomeneme přibalit. Tyto chyby ze strany naší expedice se dějí minimálně, ale co dělat, pokud Vám dorazí v balíčku špatně zaslané zboží? V co nejkratší době nás prosím informujte na email reklamace@rosalierealm.cz, napište nám které zboží Vám bylo špatně dodáno či scházelo v balíčku. Tyto situace řešíme přednostně a individuálně. 

 

REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ

Na veškeré zboží, i šitého na zakázku, se vztahuje záruka 2 roky. Pokud se u výrobku v tomto období projeví vada má zákazník právo na opravu, náhradu či vrácení uhrazené částky za zboží. Zákazník je ovšem povinen nás ihned po zjištění vady výrobku kontaktovat na email reklamace@rosalierealm.cz . Zákazník po zjištění vady výrobku nesmí výrobek nadále používat. Po oznámení vady výrobku na našem emailu, budeme do týdne očekávat reklamované zboží na adrese naší kanceláře : 

rosalierealm.cz
Vosmíkových 929/10
Praha 8
180 00

V případě uznané i neuznané reklamace jsou náklady spojené s poštovným zákazníkovi uhrazeny ze strany eshopu. Pokud má zákazník v blízkosti svého bydliště výdejní místo uloženky s.r.o., bude mu z naší strany vytvořen štítek na balíček pro vrácení zboží přes uvedenou kurýrní společnost. V případě vrácení balíčku přes výdejní místo uloženky s.r.o. nehradí zákazník dopravu přepravci, ale přepravce vyfakturuje náklady na vrácení balíčku eshopu. 

Do balíčku s reklamovaným zbožím prosíme zákazníky, aby nám napsali vzkaz s následujícími údaji : 

jméno kupujícího, číslo objednávky ( popř. číslo daňového dokladu ), datum zjištění vady, způsob zjištění vady a také podrobnější popis vady výrobku, preferované řešení reklamace ( výměna zboží x vracení peněz ).

Na zpracování a vyřízení reklamace si vyhrazujeme 30dní. 

Před odesláním zbožím k reklamačnímu řízení prosíme zákazníky, aby se ujistili, že k vadě výrobku nedošlo způsobením špatné údržby či nevhodným zacházením ze strany zákazníka. Návod na údržbu naleznete u každého produktu na našem eshopu a také v papírové podobě u samotného výrobku. 

 

Pozn. : Reklamační řád je součástí OP společnosti Beau Monde s.r.o., zákazník svým souhlasem s OP při koupi zboží, souhlasí také s pravidly reklamačního řádu.