REKLAMAČNÍ ŘÁD

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ ŠITÉ NA ZAKÁZKU A ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY?

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na zboží šité na zakázku v naší partnerské dílně Your Baby and You se sídlem v Londýně.
Tzn

REKLAMACE ŠPATNĚ ZASLANÉHO ZBOŽÍ

I my jsme pouze lidé a čas od času se stane, že nějaké zboží špatně zabalíme, prohodíme a nebo zapomeneme přibalit. Tyto chyby ze strany naší expedice se dějí minimálně, ale co dělat, pokud Vám dorazí v balíčku špatné zboží? V co nejkratší době nás prosím informujte na email shop@rosalierealm.cz, napište nám které zboží Vám bylo špatně dodáno či scházelo v balíčku. Tyto situace řešíme přednostně a individuálně.

REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ

Na veškeré zboží, i šitého na zakázku, se vztahuje záruka 2 roky. Pokud se u výrobku v tomto období projeví vada, má zákazník právo na opravu, náhradu či vrácení uhrazené částky za zboží. Zákazník je ovšem povinen nás ihned po zjištění vady výrobku kontaktovat na email shop@rosalierealm.cz . Zákazník po zjištění vady výrobku nesmí výrobek nadále používat. Po oznámení vady výrobku na našem emailu, budeme do týdne očekávat reklamované zboží na adrese naší kanceláře :

rosalierealm.cz
Vosmíkových 929/10
Praha 8
180 00

V případě uznané i neuznané reklamace jsou náklady spojené s poštovným zákazníkovi uhrazeny ze strany eshopu. Pokud má zákazník v blízkosti svého bydliště výdejní místo Zásilkovna s.r.o., bude mu z naší strany vytvořen štítek na balíček pro vrácení zboží přes uvedenou kurýrní společnost. V případě vrácení balíčku přes výdejní místo Zásilkovna s.r.o. nehradí zákazník dopravu přepravci, ale přepravce vyfakturuje náklady na vrácení balíčku eshopu.

Do balíčku s reklamovaným zbožím prosíme zákazníky, aby nám napsali vzkaz s následujícími údaji :

jméno kupujícího, číslo objednávky ( popř. číslo daňového dokladu ), datum zjištění vady, způsob zjištění vady a také podrobnější popis vady výrobku, preferované řešení reklamace ( výměna zboží x vracení peněz ).

Na zpracování a vyřízení reklamace si vyhrazujeme 30dní.

Před odesláním zbožím k reklamačnímu řízení prosíme zákazníky, aby se ujistili, že k vadě výrobku nedošlo způsobením špatné údržby či nevhodným zacházením ze strany zákazníka. Návod na údržbu naleznete u každého produktu na našem webu a také v papírové podobě u samotného výrobku.

REKLAMACE ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO NA STARÉM ESHOPU

náš internetový obchod byl ke dni 31. ledna 2019 zrušen. V současné době provozujeme pouze nabídku služby ušití výbavičky pro miminka. Na dříve zakoupené zboží přes již zrušený internetový obchod již neposkytujeme záruku. 


Pozn. : Reklamační řád je součástí obchodních podmínek, zákazník svým souhlasem s OP při koupi zboží, souhlasí také s pravidly reklamačního řádu.