Zpracování osobních údajů GDPR

CESTA A DOBRODRUŽSTVÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ NA ROSALIEREALM.CZ

 

Vážení zákazníci, 

připravili jsme pro vás povídání o tom, co vše zažijí vaše osobní údaje od doby, kdy nám je zadáte do objednávkového formuláře až po předání hotové zakázky kurýrem přepravní společnosti či vyzvednutím na výdejním místě. 

OBJEDNÁVKA 

Jakmile si zadáte zboží do košíku a Vaše objednávka je kompletní, zvolíte kdo Vám balíček přiveze, přijde na řadu další krok a tím je dotazník pro Vaše osobní údaje. Když začnete do dotazníku ťukat své jméno, příjmení, adresu, atd., ještě se tyto údaje nikam nepropisují, vidíte je pouze Vy. Abychom je mohli také vidět my, musíte nejdříve pod dotazníkem zakliknout, že souhlasíte s jejich zpracováním a nyní je objednávka připravena k odeslání do naše systému. Eshop www.rosalierealm.cz je provozován u Shoptet s.r.o., se sídlem na Praze 6. Podmínky ochrany osobních údajů společnosti provozující eshopy naleznete -> ZDE 
Do administrace eshopu má ze strany společnosti BEAU MONDE s.r.o. pouze jediná osoba, a tou jsem já Tereza Pachl, jednatelka a jediný vlastník společnosti. Společnost aktuálně nezaměstnává žádné další osoby, které by měly k Vašim osobním údajům přístup. Pro mne je z Vašich osobních údajů nejdůležitější jméno a emailová adresa, a to z toho důvodu, že v případě sjednávání změn ve Vaší zakázce, bych Vás ráda osobně oslovila. S tímto oslovením z mé strany můžete dát najevo nesouhlas a emailová komunikace proběhne na anonymní úrovni. Našim švadlenkám NEJSOU sdělovány žádné osobní údaje našich zákazníku, ať už se jedná o šicí dílnu Your baby and You zastoupenou Edytou Lech se sídlem v Londýně či šicí dílnu Lesito zastoupenou Barborou Pallovou se sídlem v Brně, vždy je zadáno pouze zboží do výroby. Stejně tak nejsou sdělovány žádné informace o našich zákaznících dalším dodavatelům. Vaše osobní údaje jsou především a hlavně potřeba při odeslání hotové zakázky na Vaší adresu. Ať už jsou balíčky doručeny společností DPD, Českou poštou nebo k osobnímu odběru, jsou z naší strany předány ke zpracování na depo Uloženky s.r.o., která následně zásilky roztřídí a rozešle přepravním společnostem k doručení na adresu našich zákazníku. Podmínky o ochraně osobních údajů společnosti Uloženka s.r.o. naleznete -> ZDE. Vaše osobní údaje jsou tedy nahrány do systému Uloženky s.r.o., která přebírá zodpovědnost za ochranu. Za spolehlivost zaměstnanců přepravních společnosti ručí jejich zaměstnavatel. Objednávky jsou evidovány pouze v elektronické podobě v administraci eshopu z objednávek jsou vytvářeny daňové doklady, které v tištěné podobě archivovány na adrese naší kanceláře na Praze 8. Daňové doklady slouží jako podklady pro zpracování DPH naší externí účetní, se kterou dne 24. 5. 2018 byla podepsána zpracovatelská smlouva o ochraně osobních údajů zákazníků našeho eshopu. Doklady jsou archivovány po dobu 15let pro potřeby či náhled finančního úřadu. Další osoby nemají k daňovým dokladům přístup. 

REGISTRACE ZÁKAZNÍKA A NEWSLETTER

Při zadávání objednávky do našeho systému máte možnost se v obchodě registrovat. S osobními údaji registrovaných zákazníku není již nadále pracováno. Registrace nepřináší žádné výhody či odměny. Registrovaní zákazníci nejsou po ukončení obchodu obesíláni nabídkami či kontaktováni. Při zadávání osobních údajů máte také možnost se přihlásit k odběru newsletteru, v tomto případě je Vaše emailová adresa zanesena do seznamu zákazníku, kteří mají o tuto formu marketingu zájem. Tímto to ovšem končí. Jelikož my nemáme rádi od ostatních internetových obchodů plný email spamu, tak touto formou reklamy naše zákazníky neobtěžujeme. 

HODNOCENÍ PRODUKTU A DISKUZE U PRODUKTŮ

Dalším případem, kdy po Vás eshop bude chtít odsouhlasit zpracování osobních údajů je při zpětném ohodnocení produktu. Tato výzva chodí zákazníkům 10dní po předání hotové zakázky přepravci. Jelikož je u hodnocení zveřejněno Vaše jméno a je tak dohledatelné na našem eshopu, je potřeba tuto zkutečnost též odsouhlasit. Vaše jméno ovšem můžete nahradit přezdívkou či vložením třech libovolných písmen. Vaše jméno tak nebude zveřejněno a možnost ohodnocení produktu Vám tak zůstane. Emailová adresa v tomto případě slouží ke zpětné reakci, kterou po nás budete případně vyžadovat. Emailová adresa není zveřejněna a je viditelná pouze interně. 

ONLINE KOMUNIKACE - ŽIVÁ PODPORA

Pokud se s námi rozhodnete komunikovat přes živou podporu, kterou naleznete v pravém dolním rohu eshopu a my zrovna nebudeme online, je potřeba zadat Vaší emailovou adresu. Emailová adresa slouží ke zpětné vazbě. Váš dotaz včetně Vašeho kontaktního údaje bude archivován na severu www.zopim.com. Přístup do živé podpory je na tomto severu je chráněn heslem.